Träna!

Sådär. Nu har någon varit helt sjukt duktig. Jag alltså.
Har varit och simmat. Skönt faktiskt! Simmade en km. Kanske inte så jävla mycket, men är man så otränad som jag så är det faktiskt jobbigt.

Nej men har faktiskt bestämt mig för att bli lite hälsosam. Kanske inte när det gäller maten, det skulle ju inte gå. Det förstår jag också. Men när det gäller att träna! Men mitt problem är väl att jag inte riktigt orkar hänga på gymmet sju dagar i veckan, så för mig blir det att simma nu fram till våren och sen slänga på sig gympapjuxen och ge sig ut på spåret! Jag tycker faktiskt om att springa. I alla fall om man har någon bra väg att springa på, så att det inte blir tråkigt.

Måste även införskaffa mig en ipod eller liknande, för att lyssna på när jag springer. Och ett par hörlurar, som inte ramlar ut!

Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0