Solglasögonproblemet nr1

Jag har tänkt på en sak.
Ni vet på sommaren? Solglasögonens tid. Är det bara ag som lägger till en liten olat då? Jag börjar nämnligen helt hämningslöst att stirra ut människor, bakom mina glajjor. De ser ju det endå inte, tänker jag. Och fortsätter stirra.
Inget mer med det.

Det är bara det att när jag har slutat använda solglasögon, sitter ovanan kvar, speciellt när jag har på mig mina riktiga glasögon. Vilket kan resultera i diverse smått genanta situationer, som slutar med att man känner sig ett psycho som sitter och blänger på andra människor på tunnelbanan och faktiskt bara försöker vara på sig själva.

Jag skulle hata mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0