Mat?

Hej på er.
Jag är väldigt hungrig. Eller det känns i alla fall som att jag är hungrig. Sugen, kanske man kallar det.
Då till den stora frågan; vad ska Carolina äta? Vad?

Det är nu vi lägger fram alternativ.

Alternativ 1: Macka - Fast neee.... är inte sugen på macka...
Alternativ 2: Havregrynsgröt - Fast neee.... neee... inte på kvällen.
Alternativ 3: NUDLAR! - Ja! Om jag hade några. Attsingen då.
Alternativ 4: Någonting random ur skafferiet. Kan bli vad som helst, bara det finns där och är ätbart.

Det ser ut som att det blir fyran. Hm.
Problemet är bara att jag redan har gått igenom skafferiet två gånger. Jag hittade ingenting ätbart.
Fan.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0