Knäpparen Jason

Så, inatt har jag alltså sovit så mycket som ingenting. Känns bra, efter omständigheterna, om man räknar bort dessa sju sömnlösa timmar som jag legat och spelat upp mördarscener i mitt huvud, och föreställt mig att jason ligger i mitt fönster och knäpper, i väntan på att jag ska somna. För det är bara när jag har somnat som han kan komma fram och döda mig.
Inte fan att jag somnar då.

En av dessa sju timmar låg jag och telefonade med Jimmy också, för han kunde inte heller somna.

Jaja, ska på idrotten som börjar halv nio nu. Måste säga att det är ganska starkt gjort. Strongt Carolina, som Kajsa skulle sagt.


Jason låg och knäppte i mitt fönster. Jävla Jason alltså.

Kommentarer
Postat av: kajsis

Strongt Carolina !!! ;)

2011-01-10 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0