Frukost

Heej.
Glömde kanske lite att blogga igår, men jag jobbade 12-21 så det blev helt enkelt inte av. Shit happens.

Nu har jag precis ätit frukost. Eller i alla fall början på frukost.
Jag är så jävla kass på att äta frukost. Tycker helt enkelt att det är otroligt äckligt. Jag står där framför kylskåpet och är ashungrig, men tappar helt aptiten när jag tänker på frukostmackor och fil.

Man kan ju hoppas på att detta bara är en fas, för just nu äter jag bara havregrynsgröt till frukost. Och visst, man står sig säkert länge på det, OM man äter något annat. Annars är det ganska värdelöst.


Sånt här gillar jag däremot. Trots att drakfrukten smakade gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0