Eclipse!

Sådär va. Ett jävla långt uppehåll blev det, men nu ska jag väl vara tillbaka på banan igen, tror jag.
Just nu sitter jag och väntar på att Eclipse ska ladda klart, så att jag kan få se färdigt den jävla filmen någon gång. En kvart kvar.......

Att jag inte har sett den ännu är ju också en skandal. Som det hängivna twilightfan jag en gång var (och fortfarande är) bör jag faktiskt ha sett den. Men det har jag inte. Såg halva nu ikväll på Felicias iphone innan hon blev tvungen att dra, och nu MÅSTE jag liksom se klart den. Det får gärna ta halva natten. Det här är important shit.

En annan film jag verkligen borde se är sista harrypotterfilmen. Det är ju också någon av en skandal att jag inte har sett den än. Jag ÄLSKAR Harry Potter. Han är min största idol. Jag har förberett mig för filmen med att läsa om sjuan. Oklart varför det skulle vara bra, nu vet jag ju liksom precis vad som händer. Men endå.

Aja, eclipse borde vara färdig snart....

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0