Donken kommer att ta mitt liv.

Känner att jag är oerhört aktiv i skolan idag. Helt fantastiskt.
Idag ska jag jobba och lära mig kassan. Det som jag är mest nervös för, och det som också garanterat kommer att hända mig (jag känner det), är att kassan kommer att redovisa ett annat resultat än vad som faktiskt finns i pengar. Det står t.ex. på kassan att jag har sålt för 4500 kr, men i kassan finns det bara 4300. Det är tydligen jätteallvarligt, men eftersom att det garanterat kommer att hända mig är det bara att vänja sig vid tanken.

Nu låter jag jätteparaniod.
En bild för att lugna sinnet.

En manet.


Kommentarer
Postat av: Kajsis

Caolina <3 manet haha...

2010-09-30 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0