Jag är inte spindelrädd i alla fall

Satt igår natt och gjorde färdigt engelskan. Skickade in den 20 minuter för sent. Men det är fint!
Idag ska den redovisas. det enda negativa med det är att jag inte direkt kommer ihåg det jag skrev om. Men det ska nog fixa sig!
Vi har spanskaprov idag också. Men spanskaläraren vet att jag suger på spanska, för det har jag sagt till henne. Så hon blir nog inte så besviken.

Inatt drömde jag om spindlar. Jag låg i min stora säng, i mitt stora hus (jag hade ett jättestort hus) då jag plötsligt såg stora, svarta spindlar komma krypandes mot mig överallt i sängen! Jag tittade på golvet, och såg att det var fullt av svarta spindlar, i varierande storlek. Överallt låg det svarta kulor, som hade samma storlek som de här kulorna man lekte med när man var liten. Jag drog slutsatsen att det var spindelägg.

När jag försökte ta mig därifrån kommer jag ihåg att jag tänkte "vilken tur att jag inte är rädd för spindlar, för då hade jag nog haft panik nu".

Oklart varför jag drömde detta.


Tänk dig den här, typ 5-10 cm lång, och helsvart.

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Om jag hade drömt detta hade jag dött ! ;)

2010-10-08 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0