Jag är (blir) rik.

Hej hej hallå!
Sitter i ett bäckmörkt rum tillhörande Jimmy Costell, och anstränger mig för att knappa så hårt jag kan på tangenterna för att han ska vakna. Jag fick nämnligen inte väcka honom förrän klockan 11.

Idag ska jag jobba. Har lite ångest, för förra gången jag jobbade var det SÅÅÅ jobbigt. Men tanken på lönen jag får 25:e november håller mig levande.

Jag har räknat ut att lönen jag får 25:e december kommer att äga. Är nämnligen schemalagt på stört många timmar i veckan under halva november. Hittils 31. Och det är två veckor, det finns alltså två veckor kvar. Det innebär att om jag jobbar så mycket som jag ska jobba resterande veckor, alltså 8 h/veckan, så blir det totalt sett 47 timmar. Säg att det bara skulle vara på vardagar, då skulle jag tjäna 3500 kr. Men eftersom merparten av dessa timmar är schemalagda på ob-tid, så får jag mer pengar. Alltså runt 4000 kr.

I'M A RICH BITCH!

Nej nu rör han på sig. Dags att vakna!

Kommentarer
Postat av: guess WHO?!?!?

sluta skryt om hur rik du är. bitch.

2010-10-31 @ 13:52:51
Postat av: The one and ONLY

Mamma har lärt mig att man ska inte ljuga. Slyna.

2010-11-01 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0