Hrrrm.

Antar att det var mitt riktiga jag som kikade förbi bloggen där. Illa.
För övrigt så har jag inte så mycket att förtälja den här tankeväckande bloggen för tillfället. Jag skulle egentligen ha jobbat på mitt älskade jobb McDonalds idag, men jag var inte på humör för att ringa och tigga jobb. Så jag tänkte att de kunde få göra det, som alla andra dagar. Av någon anledning skedde detta inte idag, och här sitter jag. Jobblös för dagen, och ganska nöjd. Funderar på att besöka sängen, en liten lur skulle inte vara fel. Å andra sidan kommer det att bli en omöjlighet att ens tänka tanken på att sova inatt då, så jag tror jag låter bli.

För övrigt så känner jag att jag har tappat mitt skrivande lite. Det är en mycket jobbig känsla. Det känns som att skrivandet är en så stor del av mig, att jag inte har råd att tappa det. Men jag har inte samma flyt som jag hade förut. Jag får nog börja läsa lite klassiker. Då kommer nog flytet tillbaka.

Det var väl det mesta jag hade att säga för tillfället.
Ha en högst angenäm kväll.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0