Att sätta rubriker är klurigt

Hej. 
Min söta pojkvän spontan-bjöd ut mig i lördags. Vi gick på fin restaurand i Gamla Stan, åt och drack för 700. Han betalade. Det är ganska najs, nu ska jag bara komma på någonting att göra...

I söndags jobbade jag. Från 10-19. Snacka om att jag var trött efter det. Och det var ju så jobbigt i början. Både kunderna, medarbetarna och jag själv var grymt irrierade på mig. För att jag sög. Men efter några timmar gick det bättre.
Man får veta en massa intressanta grejer på jobbet. Jag fick till exempel veta att min chef kan liknas med ett genus på en feminin skapelse. Så att säga.

Annars har jag inte så mycket mer att säga. Förutom att jag gjorde ett matteprov idag. Eller, gjorde och gjorde........ Kan diskuteras¨. Jag var där i varje fall. Sen att jag inte skrev någonting är en helt annan sak.

Också sitter jag på lektion nu. Engelska. Jag älskar inte engelska. Tyvärr.
Och på fredag är det inlämning... Förlåt, torsdag. Och jag har inte kommit på vilket ämne min artikel ska handla om. Jag kommer bara på helt omöjliga ämnen hela tiden.

Jag kanske ska skriva om maneter.


Manet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0