What a wonderful day

Jag tänkte då bara allmänt klaga lite över denna värdelösa dag. Man kan säga så attnär jag satt där i himmelen, hade jag troligtvis sett fram emot livet på jorden a lot more om denna typ av dagar inte existerade. Jag menar, vad är grejen med den här dagen? Det är sådana här dagar som man inte minns. Inget mer med det.

Jag sitter alltså framför denna värdelösa bärbara dator och lyssnar på Frank Sinatra. Listan hittade jag på min kusins blogg, som jag tjuvläser. Man kan ju inte direkt följa en blogg öppet.

Skolan borde man ju fundera på att gå till också. Men såhär dan före julavslutningen känns skolan lika värdelös som den här dagen. Vilket innebär att man inte går.

Att jag har två inlämningar till ikväll gör inte den här dagen mer underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0