Livet - Smutsigt, äckligt och illaluktande

Känns som att det finns en risk att det här inlägget blir ett jävla fjortisinlägg där alla hatar alla och alla är dumma i huvudet. Det kan bli så.

Blir så trött på människor som verkligen bara försöker att sätta hinder i vägen för mig. Speciellt när det är människor som har en viss maktfaktor, över mitt liv så att säga. Det blir tungt att få saker som man vill gjorda när sådana viljor existerar.

Vad  ska man göra då? Finns inte så mycket att göra. När folk helt enkelt har någonting emot en, så är det ganska svårt att ändra på det. Och det verkar ju helt klart som att denna människa med makt över mig för tillfället har någonting emot mig.

Men om två månader. Då är det slut på detta rövslickande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0