Kajsa

Tänkte att jag tillägnar detta inlägg den fantastiska flickan Kajsa, av denna simpla anledningen att denna kvinna är den enda som är intresserad av att läsa min blogg. Eller intresserad vet jag inte. Hon kanske mest känner det som en plikt, nuförtiden. Jag menar, man måste ju hålla på traditioner.

Kajsa och jag träffades för ett år och cirka fyra månader sedan. Vi gick i samma klass. En vänskap utvecklades mellan mig, henne, Annica From Behind och den där Jimmy. Det var vi, liksom. Vi mot världen. Det var i alla fall så jag ville se det. Men med min miserabla livssyn så vet jag inte om jag kan garantera att mina mindre cyniska vänner såg på vår vänskap på samma sätt.

Well, till julen 2009, så flyttade Annica. Den kossan. Hon flyttade till Norrland. Men det är ett uttjatat ämne, så jag låter det vara. Jag och Jimmy blev tillsammans.

Våren gick (den behöver vi inte se närmare på), och jag och Jimmy flyttade till Stockholm till sommaren.

Så nu är Kajsa den enda av vårat splittrade gang som fortfarande befinner sig i Strängnäs. Hon och Fisen hänger tillsammans numera.

Kommentarer
Postat av: den där kossan

jag gillar kajsa, jätte jätte jätte JÄTTE MYCKET!

2010-12-16 @ 19:23:44
Postat av: fisken

JAG JILLAR KAJSA JETESUPPERMYKET!!!

2010-12-17 @ 15:14:06
Postat av: Kajsis

Men gud så söt du är då Carolina !!! :D :D :D Jag såg på oss fyra på UNGEFÄR samma sätt under den tiden, så du var inte ensam ! :D

2010-12-17 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0