Jul, jul, strålande jul...

Julafton!
Sitter framför min systers dator, hemma hos henne. Det är nämnligen här vi i år ska fira denna kalla, vita jul. Det är så mysigt!
Har stulit mig lite tid för att blogga, måste snart tillbaka till förberedelserna. Har köpt en röd julklänning, ska se om jag hittar en bild.... Jätte snygg i alla fall! Sjukt snygg. Så känner mig ganska piffig.

Sänder regelbundet mina tankar till de stackarna som tvingas fira jul på stillastående tåg... Det kan inte vara så kul...

Men nu ska jag tillbaka!
GOD JUL på er alla, ha det nu så mysigt!

Hittade den! Snygg va? Ser lite rosa ut på bilden, i verkligheten är den klarröd...

Kommentarer
Postat av: kajsiis

skit snygg ju !! :D

2010-12-24 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0