I looooove

Hej mina vänner!
Sitter och funderar på om det är värt att städa lägenheten till mamma kommer hem. Det är det nog. Så jag kanske bör ta mig upp från datastolen.
Dessutom har jag hört att det ska vara nyttigt att städa! Man tränar, rör på sig. Har jag hört. Eller faktiskt snarare sett. På TV.
Och mamma skulle bli glad om lägenheten var ren och fin när hon kommer hem. Och jag gillar ju att glädja människor. Och jag tycker också om när det är ordning. Ju.
Så jag ska nog ta mig upp och städa.

Eller, vid närmare eftertanke... Hon kommer ju faktiskt jättesnart. Och då hinner jag inte städa färdigt. Så, vid ännu närmare eftertanke, så blir det nog ingen städning. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0