Hetshopping

För övrig ådrog jag mig lite vuxenpoäng idag, om någon undrade. Slutade många timmar innan jag skulle, så jag åkte in till Liljeholmen för att slippa åka hem och dra mig. Gissa vad jag gör? Sätter mig på Waynes med en tidning och en kopp kaffe. Say what?

Det är sant. 

Innan nagelkitsincidenten hade jag för övrigt gjort otroliga klipp på stadskommisionen. En stickad tröja för 20:- (prutade ned från 40:-, den hade ett hål), och ett bar shorts för 20:-
Efter det drabbades jag av billighetsshoppinghets. Det brukar jag drabbas av. Så jag åkte hem till vårberg och gick ned på loppisen för att checka läget. Hittade ett armband för 23:- (egentligen 30:-, men hade bara 23) och ett halsband för 50:-.
Jag känner otroligt mycket att jag skulle vilja visa halsbandet på bloggen. Så här kommer en fantastisk webcambild. Jag vill ha en systemkamera. Önskar mig ju en i julklapp, men haha. I mina drömmar liksom.
I alla fall.

50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0