Hej

För övrigt gjorde jag lite eftersökningar om byn Hej. Dit jag ska flytta, remember?
Lite fakta.
Byn Hej ligger i Jörn. Vad nu Jörn är, är okänt. Men jag skulle tippa på att det är en plats någonstans i Sverige.
Hej ligger i Skellefteå kommun. Detta innebär alltså att jag blir tvungen att flytta till Norrland.
Men, detta faktum har jag faktiskt övervägt. Jag tänker att om tio-tjugo år så lär ju växthuseffekten ha slagit till på riktigt, och då kanske vintrarna där blir helt okej, endå? Inte mer än 12-13 minusgrader då det är som kallast..
Dessutom verkar Norrlänningar vara rätt coola människor.

För att ni ska förstå exakt hur långt upp Hej ligger, så får ni den här bilden.

Där alltså.

Assåå shiiiiit... Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: kajsis

hahahaha, asså vad rolig du är carolina !!!!

2010-12-24 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0