Dan före dan före dan före dan....

Så, dagens planering ser ut som följande:
Först ut med hundarna. Tänkte att jag tar med dem till centrum, så kan jag köpa sirap och kakao till julbaket som jag ska stå för i år.
Sedan funderar jag lite. Ska jag och simma först, och baka sedan? Eller tvärtom?
Jag tror jag åker och simmar först faktiskt.
Så iväg och simma ett tag.
Sedan är det dags för bak. Julkola och knäck ska bockas av idag.
Sedan... så vet jag inte riktigt. Äta middag kanske.
Jag vill vara med Jimmy, men jag har lovat att inte tracka honom nu. Han har nämnligen en stor uppsats som ska in på onsdag, som han måste plugga väldigt intensivt till. Så jag får inte träffa honom förrän på onsdag.

Jag får nog fylla mina dagar bäst jag kan själv.

Dan före dan före dan före dan före dopparedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0